mrmasasweden.wordpress.com

Rock ‘n’ Rolf intervjun klar och ute! Ny intervju på gång!

Jepps! Nu är den klar! Min intervju med den tyske piraten Rolf ”Rock ‘n’ Rolf” Kasparek i Running Wild är nu klar och ute på SwedenMetal! Vi pratade bland annat om nya albumet Shadowmaker, bandets historia, framtid och det faktum att de nu är tillbaka efter att ha lagt ner verksamheten 2009.

Kolla in den vettja! Klicka på bilden här nedan så kommer du direkt dit!


Vidare kan jag berätta en annan skojig sak som precis blev klar! Någon har kanske missat det. Men nästa vecka bjuder ju på två stycken konserter för min del. Först är det Judas Priest + HammerFall på Hovet på onsdag. Sedan på torsdag är det Freedom Call på Harry B James! Och gissa vem som ska intervjua självaste Chris Bay innan deras spelning? Jo! Jag!😀 Yey!! Nu gäller det att komma på några bra frågor som inte skriver ”star struck” alldeles för mycket xD CHRIS BAY!!!

Här har vi mannan ifråga i högform! Freedom Call, live med The Quest!

Det var allt för idag mina damer och herrar! Ha det gött!

Pirate cheers!!

Kommentera

