mrmasasweden.wordpress.com

Intervju med Rock ‘n’ Rolf (Running Wild) imorgon!

Hahahaha!! JAG VET! Det är inte mycket bloggande från min sida numer. Varför vet jag inte riktigt. Saker att skriva om har det ju funnits. Ny grym låt av Sabaton, albumtrailer till Sonata Arcticas kommande platta… och så vidare.

Varför vet jag inte riktigt. Intresset har inte riktigt funnits där. Saker och ting förändras och bloggen har inte längre någon särskilt betydande del i livet. Jag kommer inte att lägga ner den, tror jag. Men den blir nog aldrig som det var förr.

Snarare kommer den nog fyllas mer sporadiskt. Metalnyheter och recensioner från min sida finns ju numer på SwedenMetal. Snarare kanske den kommer användas som en plats för allmänna tankar? Vi får se vad den utvecklas till med tiden…

Hur som helst! Nu till det viktiga! Imorgon är det dags för mig att leka rockjournalist! Nu rör det sig om en telefonintervju med den tyske piraten Rock ‘n’ Rolf, huvudman i det nyligen återupplivade Running Wild! Klockan 18.30 är det dags! Spännande! Jag har precis skrivit klart frågorna och det blir en del om det nya kommande albumet, lite om återföreningen, lite om bandets historia och så lite om framtiden, om det finns någon. Blir nog ganska intressant! So stay tuned!


Nu ser jag ju också att jag inte skrivit något om min förra intervju här på bloggen! Ve och fasa! Intervjun med Renegade Five är ju klar och ute sedan ett ganska bra tag nu. Checka in den genom att klicka på bilden här nedan!

Det var nog allt för idag kära vänner! Vi får se när vi hörs!

Cheers!!

Kommentera

