mrmasasweden.wordpress.com

Just det! Jag har ju en blogg oxå… xD

Hej där! Det var ett bra tag sen sist! Och BARA därför tänker jag bryta mot min regel om att inte skriva något om att jag inte har något att skriva om!

Nu har jag i och för sig lite grejs att skriva om! So here we go!

1. I torsdags var det ju dags för min intervju med Renegade Five! Det gick bra tycker jag! Jag har inte hunnit börja skriva rent än, men jag har en känsla av att det kommer bli bra. Trevligt var det i alla fall! Och Universal Musics huvudkontor är det ju inte varje dag man besöker.

2. I lördags var det dags för mitt eget band Empressite att göra live-debut! Vår gitarrist hoppade dock av för ca 2 veckor sedan, så det vart en hastigt och lustigt ihopsatt tillfälligt sättning med mig på gitarr (spelar ju bas egentligen, men kunde låtarna på gitarr också) samt en stand in basist. Jag var lite orolig då vi bara hade tid att repa en timme (!) med denna sättning, men det gick bra i alla fall! Vi körde två låtar, Dragons Fly och Nightmare, och det kändes faktiskt riktigt grymt! Men nu söker vi alltså en mer permanent gitarrist. Intresserad? Kolla in annonsen här: http://www.bandfinder.se/band/view/34388

3. Hm… vet inte hur mycket jag ska skriva om just det… vi avslutar med en smörig Lovesong av bästa sort istället! Fatta vinken…😉

Sådärja! Det vart ett himla rörigt inlägg! Men det blir ju så när man inte skriver på länge xD Får se om det dröjer lika länga till nästa gång! Men troligtvis inte…

Cheerz!!

Ett svar

  1. crimsonanna

    Usch ja, de där uppsamlingsinläggen är inte roliga att skriva men kul att du är tillbaka:) Hoppas att ni hittar en gitarrist snart.

    mars 21, 2012 kl. 12:44 e m

Kommentera

