mrmasasweden.wordpress.com

Axel Rudi Pell intervju – done till 40%!!

YES!! Nu har jag klarat av min första intervju helt på engelska! Fan va coolt och jävlar vad duktig jag är! Och trotts förkylning och en till en början nervöst halvknackig engelska från min sida tycker jag att det gick över förväntan bra. Hela 18 minuter blev det!😀

Vad sades då? Ja… jag minns inte riktigt det just nu… Men vi pratade lite om kommande albumet Circle of the Oath, turnéplaner, hans gamla 80-talsband Steeler och hans karriär i övrigt. Det blir bra tror jag! …när det är klart…

NU återstår nämligen det verkliga hästjobbet. Frågorna var ganska lätta att skriva och intervjun gick bra. Men nu ska hela skiten (18 minuter som sagt!) skrivas rent och översättas till svenska. Yey!! Nu är det TUR att jag tycker att allt det här är ganska roligt (annars hade jag inte gjort det), men ändå!

Jepp. Det var mina tankar från intervjun🙂 Intervju 2 för mig för Sweden Metal (förra var ju Dead by April). Väldigt skoj och jag hoppas och tror att det blir mer sånt i framtiden.

En intervju som jag försöker få och som är till kanske 90% klar är med våra kära glada tyskar i Freedom Call när de kommer till Stockholm i April! DET vore jävligt skoj! Och bara därför tänkte jag att vi skulle avsluta med deras splitternya video till låten Hero on Video, tagen från kommande albumet Land of the Crimson Dawn!


Kul video!! Dock ganska långt ifrån bandets bästa låt. Jag kan dock glädja alla Freedom Call fans med att det finns BETYDLIGT bättre låtar på kommande skivan! Hero on Video skulle jag till och med vilja klassa som en av de svagaste korten därifrån. Jag har såklart recenserat den på Sweden Metal för ett tag sedan. Kolla in den här!

Det var allt för idag!

Cheerz all sombero amigos!!

Kommentera

