mrmasasweden.wordpress.com

Dead by April intervju online!!

Yes! Då var det klart! Arbetet påbörjades så smått förra måndagen då det hela nämdes första gången. Sedan dess har jag pysslat med backgroundcheck och frågeskrivande och i måndags kväll smällde det tillslut. Intervjun med Dead by April!!

Det gick riktigt bra tycker jag! Jag mötte de båda sångarna Jimmie Strimmell och Zandro Zantiago samt trummisen Alex Svenningson på Hotel Royal Viking i Stockholm och det var mycket trevligt. Jag fick bra svar på mina frågor och de var faktiskt trevliga😀

Så gårdagen och idag har spenderats till att skriva ut, skriva rent och skriva klart intervjun. Men nu är den alltså klar och publicerad! Satan så kul det har varit! Mer sånt hoppas jag på! Klicka på bilden nedan för att hitta intervjun!

Gå gärna in och kolla på resten av Sweden Metal också! Där finns mycket smått och gott😀

Ha de!

Kommentera

