mrmasasweden.wordpress.com

Intervju på G!

En snabb in titt här bara för att berätta att jag har en intervju på G för Sweden Metal! Och det är inget litet skitband jag ska intervjua heller. Nej! Det rör sig om ett av Sveriges populäraste band. Melodifestivalaktuella Dead by April!

Jepp! Intervjun kommer att äga rum på måndag och jag sitter och filar på frågor för fullt. Tror det kan bli ganska bra! Intervjun är ju som sagt för Sweden Metal och kommer att publiceras där. Men såklart kommer jag länka dit härifrån en hel del sen!

För de av er som inte riktigt har koll på det här bandet så kommer ni nog få det ganska snart! Som jag nämnt är de ju med i Melodifestivalen i år, så mediabevakningen kommer nog vara liiiite större än vanligt. Annars räcker det kanske att lyssna på låten nedan? Låten Losing you som ju blev en monsterhit när den valdes för trailern till Robinsons comeback i TV4 2009. Kom igen! Jag är nästan HELT SÄKER på att du hört den😉


Jag tycker i alla fall att det är coolt som fan!😀

Så stay tuned!

Cheers!

Kommentera

