mrmasasweden.wordpress.com

Sweden Metal

Halloj där! Long time, no see!

Nu var det en vecka sedan jag skrev något (min top-10 lista över årets bästa låtar), så jag tyckte det var dags att säga att jag fortfarande lever! Jag har bara inte haft något, över huvud taget, att skriva om. Eller mjo… inte här i alla fall…

En recension har det blivit! Men den kommer inte att publiceras här på bloggen. Mr.MASA skriver numer nämligen lite för sidan Sweden Metal och idag kom min första text upp där! Det är en recension av den nya Sonata Arctica DVDn, Live in Finland. Ni hittar den om ni trycker på den stora bilden här nedan!


Well. Det var skryt of the day det! Nu närmar dig julen med stormsteg. Mindre än en vecka är det kvar nu. Något till inlägg lär det väll hinna bli innan det tycker jag. Så jag säger inte God Jul… än…

Men det var allt för idag!

Cheers!!

Ett svar

  1. Coolt och grattis!

    december 18, 2011 kl. 7:15 e m

Kommentera

