mrmasasweden.wordpress.com

Sabbath Bloody Sabbath!!

Hey, Hey!!

Ibland undrar man vad det är för folk som läser ens blogg egentligen. En sak jag nog ändå kan förutsätta är att ni vet vilka Black Sabbath är!

Då kanske ni säkert också vet att biljetterna till det återförenade Mk1 versionen av Black Sabbath imorgon släpper biljetterna till deras två Sverigespelningar i vår, 25 maj och 2 juni i Stockholm respektive Malmö. Klockan 09.00 närmare bestämt. Men DÄR hade ni fel så pojkar och flickor!😀

Den pålästa visste nämligen att man kunde köpa biljetter redan i förmiddags via Live Nations hemsida och deras exklusiva förhandsförsäljning! Och den pålästa köpte redan då, klockan lite över 9 imorse! Den pålästa måste dock vänta till imorgon för att hämta ut det, men det är skitsamma då det redan är betalt och klart! Och bland de pålästa finns, som ni säkert har listat ut, Mr.MASA himself!

SÅ! Det är fixat och ordnat! Det blir Black Sabbath för min del i maj! Satan så nice! Nu vet jag att jag spytt en del galla över denna återförening och frågat VARFÖR! Men det glömmer vi bort nu. För faktum är att det ska bli grymt intressant och roligt att se vad gubbarna kan göra (trotts att jag fortfarande egentligen inte förstår varför de gör det)! Det blir också ännu ett band jag kan bocka av på min ”legendariska band att se-lista”😀

Nu avslutar vi med lite Metal i sin absolut renaste och mest ursprungliga form!😀


Cheers alla ni som köpte idag, ni som ska köpa imorgon, ni som glömmer bort att köpa imorgon och sen kommer på det när det är för sent OCH alla ni som helt enkelt inte bryr er!!

Ett svar

  1. jen

    Jag fatta inte heller det där med exklusivt förköp, så jag regga mig på livenation igårkväll utifall att, och testa att logga in idag vid 9… Och ett par biljetter blev mina🙂 Tur att man ibland är för smart för sitt eget bästa haha!

    november 23, 2011 kl. 6:25 e m

Kommentera

