mrmasasweden.wordpress.com

Gnäll och självömkan

Okej! Nu blir det ännu ett gnälligt tycka synd om mig själv inlägg! Har du problem med det så fuck of! Hehe…😛

Nej så illa är det inte egentligen. Blir bara liiiite irriterad ibland på saker jag egentligen inte kan göra ett piss åt, men som i alla fall är irriterande!

Första grejen! Sonata Arctica släppte ju sin nya DVD, Live in Finland, i onsdags förra veckan. Men av någon mystisk anledning så släpptes den först en vecka senare på Ginza, aka idag. Jaja, tänkte jag. Det är ingen fara, då kommer den ju då! Men sen igår hade det fortfarande inte kommit något skickat mail. Jaja, tänkte jag. Då skickar de väll den på deras mystiska releasedag. Sen kom det ett mail idag att skiten har blivit RESTNOTERAD!! Hur kan något som ska släppas idag hos dem bli RESTNOTERAT?? Men på ginza.se står det att den är beställd hos tillverkaren men ännu inte i lager… -.- Jaja, de skickar Powerwolf plattan jag beställde också först i alla fall, den kommer Sonata fraktfritt. Men ändå!

Andra grejen! Har jag fan glömt bort vad det var nu… hm… JO! Också en postgrej! Jag vill ha min Arvtagaren nu också! Den booorde komma den här veckan, men vill ha den nu ju! För de av er som inte vet vad jag pratar om så är det sista delen i en bokserie som också heter Arvtagaren och som handlar om… ja… drakar, svärd och coola grejer helt enkelt! Någon av er kanske känner till i alla fall första boken i serien, Eragon, som ju blev en succé när den kom (JA, jag vet också om att det finns en film… jag kanske till och med har sett den… men den talar vi INTE om!!!).

NEJ FAN!! Sista prylen! Det här håller på att bli en klagoblogg där jag klagar på skitsaker och Juholt! Blä också! Nä nu får vi sparka upp stämningen lite! Varför inte med lite Sonata Arctica och en live-version av Flag in the Ground (dock inte från Live in Finland)?


Nej nu hoppas vi på ett positivt inlägg nästa gång och att båda mina grejer visar sig på posten snart!

Cheers!!

Kommentera

