mrmasasweden.wordpress.com

Aaaaaaaaaaahh!!! It’s Halloween!!

Idag är det Halloween på riktigt! Och det finns egentligen bara ett sätt att fira detta på. Nej, jag talar inte om att springa runt i gummimask och skrämma till sig godis från pensionärer. Även fast det också hade varit jävligt kul… Nej! Jag talar såklart om den mest ultimata Halloweenlåten ever made!!

Jag tror att jag, mer eller mindre, alltid har lagt upp just den här låten på min blogg den här dagen. Då i de allra flesta fall i sin nedklippta version för musikvideon. Men i år tänkte jag lite annorlunda! Jag tänkte; gå fram i tiden 20 år och ta ett live framträdande!

Från Masters of Rock Festival 2006, och bonus-DVDn till Keeper of the Seven Keys — The Legacy World Tour 2005/2006: Helloween med låten HALLOWEEN!!


För de av er som undrar så tycker jag också att Andi Deris låter helt fantastisk i den här videon! Han har inte Kiskes röst, men han gör det på sitt sätt. Och det låter också jävligt bra!

HAPPY HALLOWEEN!!!!

Kommentera

