mrmasasweden.wordpress.com

IT WON’T FADE!!

Jaha… då har Sossarna förlorat all trovärdighet i mina ögon… Juholt sitter kvar och ska nu åka runt på turné i landet för att ”återställa förtroendet”… Blir sur som fan! Här betalar man en massa skatt för att tjockisar med mustasch ska fuska till sig tusentals kronor och DESSUTOM inte blir av med jobbet när det kommer fram!

”Men det är inte bara Juholt som fuskar ju, det är ju många fler! Varför nämner du inte dem?”

Jo! De säger sig inte vilja bli stadsminister och leder inte ett av Sveriges största partier! Och partier i fråga… Jag hoppas för deras skull att den enda anledningen till att de har kvar gubben är att de inte har nån som vill ta över…

Va fan! Juholt var stark drivande till Sahlins avgång, lyckades sedan buffla till sig hennes jobb via ett mycket märklig valprocess för att sedan inte bli av med jobbet när han gjort något mycket värre än att köpa nån Toblerone eller förlora ett val…

DÄR förlorade de både valet 2014 och hela mitt förtroende! Det är bra att byta regering då och då tror jag. Men om Juholt sitter kvar tänker jag FAN inte rösta vänster i nästa val… ’cause IT WON’T FADE!!

Just denna låt satt jag och lyssnade på på bussen hem idag. Och jag tycker texten beskriver hela Juholtcirkusen på ett fantastiskt sätt. Ur alla möjliga synvinklar…


Cheers!!
(och JA! Jag HAR läst artiklarna som vill säga att Juholt är oskyldig och att det hela bara är ett stort mediadrev startat av högern… jag har också läst artiklar som säger att människan aldrig landade på månen, att 9/11 egentligen var USA som bombade sig själva samt att Palme mördades av någon inom Polisen som sedan utredde fallet…)

Kommentera

