mrmasasweden.wordpress.com

Titan

Hallå alla läsare! Ni blir fler och fler! Framför allt på senaste tiden har besökarantalet gått upp markant! Nu är jag långt ifrån fjortisbloggarnas nivå fortfarande… men det går framåt, vilket alltid är skoj! Hur f#n det har gått till har jag dock ingen aning om då jag är ganska dålig på att blogga numer. Kanske drar jag till mig besökare genom Google och allt skit jag skrivit tidigare? Vad vet jag…

Idag var det till exempel någon som kommenterade mitt gamla inlägg om In Flames på min ”De 10 mest överskattade banden” lista. Han höll inte alls med mig😛 Men att någon hittar det gamla inlägget, och dessutom blir tillräckligt förbannad att kommentera är alltid skoj😀

Hur som helst. Nu till viktigare saker!

Bor du i Stockholmsområdet och kan sjunga hårdrock? Eller känner du någon som kan det?

Det är nämligen så att mitt kära band Nr77Mental söker en sådan person mellan 18 och 22! Vi har skrivit några låtar (stilmässigt är det väll nån form av hybrid mellan Power/Thrash/Heavy Metal) och repar 18-20 varje fredag! Så kan du sjunga och är intresserad får du gärna höra av dig till mr.mad91@hotmail.com! Du hittar en längre annons här!

Så. Vad mer kan jag skriva i dagens inlägg? JO! Det är bara 20 dagar till HammerFall nu!! Satan så nice!! Det firar vi med en låt som det verkligen vore jätteroligt att få höra live! Snääääälla!! TITAN!!


Cheers!!

Ett svar

  1. Dennis

    Det är ett av dom bästa albumen HF har gjort🙂 Hail Satan

    oktober 9, 2011 kl. 7:55 e m

Kommentera

