mrmasasweden.wordpress.com

WE’RE SUPERHEROES!!

SATAN vilken grymt bra kväll det blev igår! Jag är fantastiskt lycklig! Till och mer Kottak var över förväntan!

Jag har mycket mer att skriva egentligen. Bland annat om herr Kottaks vinglande mot radiobilarna😛 Jag har också en hel del bilder samt ett filmklipp som verkligen visar vilken fantastisk stämning det var igår! Men det får vänta någon dag, för jag orkar inte riktigt just nu. Hehe!

En sak kan jag dock säga. Om man fortfarande har ont i nacken och är lite hes ungefär ett dygn efter en konsert… Då har det varit en JÄVLIGT bra konsert!😀

Här är i alla fall en av bilderna jag tog på herr mastermind himself, mr Tobias Sammet!!

Och här har vi ett videoklipp (inte filmat av mig) på inledande Nobody’s Hero! Om ni undrar var jag stod så är det ungefär lite närmare mitten än Jens Ludwigs mikrofonstativ!


Det var allt för idag! Återkommer med fler bilder samt en berättelse om gårdagen senare!

Cheers all guys and girls of Ed out there!!

Kommentera

