mrmasasweden.wordpress.com

HammerFall i oktober och Panta Mera!

Hej där alla monsterdiggare!

Jag har nu kommit över Alice Cooper fjaskot ganska bra! Och denna dag hjälpte mig med det på ett fantastiskt sätt!

För det första! HAMMERFALL!!! I oktober kommer nämligen The Templars of Heavy Metal (som de en gång kallade sig) till Sverige för två spelningar! Den 28 spelar de på Lisebergshallen i Göteborg och den 29e spelar de på Arenan i Stockholm!

Biljetterna släpptes idag och jag har, självklart, redan inhandlat en!😀 JIPPI!! Det bli alltså HAMMERFALL för 7e gången för mig i oktober!

2007 – Arenan (…At the Threshold of Europe)
2007 – Gröna Lund (…At the Threshold of Festivals)
2009 – Hovet (Any Tour Necessary)
2009 – Gröna Lund (Any Tour Necessary)
2010 – Love 2010
2010 – Sonisphere Stockholm
2011 – Arenan (European Outbreak Tour)

I’m a happy boy!

Här är bästa låten från senaste plattan Infected!! (Taget från bonus DVDn)

Nu till Panta Mera delen av detta inlägg!

Ni kanske har sett den nya reklamkampanjen från Pantamera.nu? Den går i alla fall ut på att man kan göra sin egen version av den klassiska Panta mera låten och vinna fina priser! Som den stora musikskapare jag är har jag såklart deltagit! Låten kom upp idag och går att hitta här. Så gå in och rösta vet jag! Då blir jag glad! Bara namnen på den borde få er att vilja rösta tycker jag; Panta Mera (Power Bad Ass Metal Version)!

Och tillhör du en av de otroligt många som undrar hur Mr.MASA ser ut egentligen så har jag också lagt upp en dålig playback video, där jag mimar och låtsas spela gitarr, av låten där! Så check it out!

Nu säger jag tack och hej för idag!

Vi hörs när vi hörs!

OCH GLÖM INTE ATT RÖSTA!!😀

Ett svar

  1. Åh, trevligt med ett ansikte!

    Röstade självklart på låten eftersom den sparkade stjärt😉

    juli 6, 2011 kl. 11:34 e m

Kommentera

