mrmasasweden.wordpress.com

Big4 och Alice Cooper!

Jahaja! Då var SVTs Thrash satsning avslutad då! Jag tyckte att det rullade på ganska bra faktiskt! Även fast jag inte riktigt förstår var Per Sinding Larsen har att göra med Metallica. Jaja!

Ingen regelrätt recension blir det i alla fall! Mycket beroende på att jag inte har lust, men också på grund av att jag, egentligen, inte kan så mycket om genren i fråga. Istället hänvisar jag till mina Tweets från gårdagen. De går att hitta här!

Nu till dagens väsentligheter! ALICE COOPER! Han lirar ju på Grönan (Gröna Lund för utomstadingar) ikväll! Det ska bli grymt skoj! Jag har ju, faktiskt, aldrig sett gubben innan!

Om vi ska ta en setlist också! Dessa låtar spelade skräckrockgubben den 11 juni på Download Festivalen i Donington (England), och det lär väll bli något liknande idag tror jag!

The Black Widow
Brutal Planet
I’m Eighteen
Billion Dollar Babies
No More Mr. Nice Guy
Halo of Flies
I’ll Bite Your Face Off
Is It My Body
Hey Stoopid
Cold Ethyl
Feed My Frankenstein
Clones (We’re All)
Poison
Wicked Young Man
Killer
I Love the Dead
School’s Out
Encore:
Elected

Nice! Bilder ska tas såklart! Kanske också någon video. Vi får se.

Och till er som inte ska dit; ha en trevlig sommarkväll i alla fall!

Cheers!!

2 svar

  1. Baaah, digga lite för mig också!😀

    juli 4, 2011 kl. 2:04 e m

  2. Åh, nu blir man lite smått avundsjuk..😉 Men hoppas att du har det så trevligt!😀

    juli 4, 2011 kl. 3:49 e m

Kommentera

