mrmasasweden.wordpress.com

Off to Paris!

Jepp! Imorrn bitti bär det av! Dock inte till Paris direkt. Först blir det buss till Malmö. Sen på lördag börjar resan mot Paris. Först till Tyskland och sedan till Frankrike. All by bus. Metal! …eh?

Jaja. Det blir nog skoj! Jag tror starkt att det är bra att göra en pensionärsresa lite då och då, och nu var det flera år sen sist😛

Hehe. Nej nu låter jag ironisk! På riktigt ska det bli skönt och avkopplande och det ska bli skoj att se en ny stad. Ressällskapet är trevligt också.

Så hur som helst. Förutsatt att jag inte hittar någon Wi-Fi någonstans på min resa (och då i alla fall kan skicka iväg något Tweet) så hör ni alltså inte av mig på lite mer än en vecka nu! Jag hoppas att ni klarar er i alla fall! Och om ni inte skulle göra det kan ni ju alltid gå tillbaka och läsa tidigare inlägg! Det ligger ju en hel drös gamla ”klassiker” och skräpar på den gamla bloggen!

Så bye, bye metalheads! Vi avslutar med det närmaste fransk musik jag kunde hitta i metalväg (det finns fan inget!). Nightwishs version av låten Phantom of the Opera (som väll är från Frankrike från början? Eller?…)

Cheers!! Jo just det! Vi ska ju åka genom Champagne på hemvägen sen! Nice!

Ett svar

  1. Hade skoj i Paris😉

    juni 3, 2011 kl. 12:04 e m

Kommentera

