mrmasasweden.wordpress.com

Like a flame in the night

And my star will shine like a flame in the night
My power and glory will rise forever
Like a flame in the night
Remeber the journey never ends

Jepp! Nu går Mr.MASA in i en ny fas! Den arbetslösa fasen. Eller som jag väljer att se det; sommarledighetsfasen med osäkert slut😛

Hur som helst så har jag trivts väldigt bra (jag fick till och med ett inlägg tillägnat mig på deras officiella Facebooksida) och därför är det lite halvtråkigt att det nu är slut. Men egentligen är jag inte allt för orolig. Förra gången var jag bara arbetslös i en vecka (true story!). Nu ser det ut att bli lite längre denna gång. Men det löser sig alltid, och jag har kanske redan något på gång! Men det får vi se om någon vecka när jag är tillbaka från Paris.

Paris! Just det ja! Jag har växlat Euros idag, imorrn blir det till att packa och på fredag går färden först mot Malmö, sedan mot Tyskland och till sist mot Paris. Det ska bli sköj tror jag!

Nu avslutar vi med en video från gladrockande Freedom Calls splitternya DVD Live in Hellvetia. NEJ. Jag har den inte! Men vi får se… kanske ska man köpa den? För detta är riktigt bra😀

Kommentera

