mrmasasweden.wordpress.com

I’m Alive!!

Idag är det den 22 maj och jorden har inte gått under! I alla fall om man ska tro Aftonblodet. Och det var ju trevligt! Gubben hade alltså fel. Vem hade kunnat tro det? :-O Det enda som verkar dött är gubbens hemsida. Why? Snacka om att han har en del att förklara för alla som gett honom massvis med pengar för att… ja… vette fan… pengar har han i alla fall fått!

Haha. Anyway! Jag har nu bildat mig en ganska tydlig uppfattning om Infected i alla fall! Om jag har ork och tid så kanske det blir nån recension på den framöver!

Den andra plattan jag beställde var ju Foo Fighters nya platta Wasting Light. Och den var också jädrigt grym!!😀 Bra rakt på rock utan konstigheter. Låååååångt ifrån progressivt och ganska kommersiellt. Men riktigt bra! Kanske blir det nån recension även av den någon gång! Jag tänkte i alla fall bjuda på mitt favoritspår från den! These Days heter låten och är riktigt skön! Skoj video oxå! Hm… gillar Dave Grohl Beatles?

Till sist ska jag försöka vara lite interaktiv med er läsare (vilket ju har funkat bra tidigare… eh…?)! I början på nästa månad reser Mr.MASA till Paris! Vad bör han titta på? Eiffeltornet är ju självskrivet. Men vad finns det mer för sevärdheter? Har du varit i Paris får du gärna berätta det!😀

Cheers!!

Ett svar

  1. Haha, ja, man undrar ju lite vad som är Harold’s ursäkt den här gången. Kanske att han fick IG i matte?😉
    Angående Paris, det var ett tag sedan jag var där nu, men några tips på historiska platser är ju;
    * triumfbågen
    *montmartre / sacre cœur
    *notre dame
    *hotel les invalides (tror jag det hette..)
    *Louvren/tullerierna
    Bl.a.
    Ha’re!😉

    maj 22, 2011 kl. 7:01 e m

Kommentera

