mrmasasweden.wordpress.com

One More Time – Video premiär!

Hallo där alla metalheads!! Jag hoppas att Valborg har varit trevlig för alla… och så vidare…

Anyway! De av er som gillar Sveriges (världens?) bästa band HammerFall på Facebook eller följer dem på Twitter (eller både och…) vet detta redan. Men för er andra kan jag berätta att HammerFall i fredags hade världspremiär för sin nya video, för låten One More Time. Budskapet lät som följer:

Som ni ser publicerades detta inlägg på natten till fredag vilket ledda till att jag såg det via telefonen på morgonen, när jag befann mig på jobbet. Och eftersom jag repade på kvällen så dröjde det enda till cirka klockan 21 innan jag fick se videon! Grymt irriterande!!

Hur är videon då? Ja… den är grymt underhållande i alla fall! Den kanske inte är så ”cool” i alla kretsar. Men bandet bjuder på sig själva och lyckas med konststycket att göra det hela roligt, utan att det blir fånigt! Eller ja… liiiite fånigt är det från tid till annan😉 men det spelar ingen större roll😛

Anyway! Videon kan man fortfarande bara officiellt se om man delar den på Facebook eller Twitter. MEN! Såklart har den läkt ut på YouTube as well! Vilket gör att jag kan bädda in den här på bloggen!!😀

Det var allt för idag! Trevlig söndag everybody!!!!

Kommentera

