mrmasasweden.wordpress.com

Mr.MASA the actor!

PAIN släpper i dagarna sitt nya album You Only Live Twice!!

Och vad passar då inte bättre än att skryta med att man faktiskt har varit med i en musikvideo med karl en gång i tiden! Nämligen videon till låten Nothing från plattan Dancing With The Dead (2005)! Hur coolt är inte det😉

Undrar du VEM jag är så är jag den av mobbarna/jägarna som är coolast, har den mest framträdande rollen och har ett fånigt smile😛

Jag veeeeet!! Jag är inte med mycke! Men det tog ändå en heldag i nån skola att spela in! Men skoj som fan var det!

Nu undrar ni kanske om jag har gjort något mer på skådisfronten? Nehe… skit i det då! Men jag har faktiskt även varit med i två avsnitt av den gamla klassikern Nya Tider samt varit statist i den förra Hasselfilmen😉 Men de senaste åren har jag dragit mig tillbaka. Jag kan omöjligt överträffa dessa fantastiska rollprestationer numer nämligen. Och då är det lika bra att skita i det😉 hehe!

Varför skriver jag då detta ego-inlägg? Vette fan…

…jag snubblade över videon på YouTube av en slump och tyckte det var skoj att skriva ett ego-inlägg om det😉 Det är för lite sånt här på bloggen!

Men det var allt för idag! Join me next time for more fantastic art by the great master of everything; MR.MASA!!!!!!

Cheers!!

3 svar

  1. vissa

    Jag vet du kan visst!

    april 29, 2011 kl. 8:36 f m

  2. Coolt, och det är inget fel att vara lite ego ibland.

    april 29, 2011 kl. 11:26 f m

  3. Ja, det är kul att vara med i videos🙂

    maj 4, 2011 kl. 6:06 e m

Kommentera

