mrmasasweden.wordpress.com

Greetings from Trinidad, hey!

Solen skiner! Våren är här och snart sommaren! Fantastiskt! Eller hur?!

Denna vinter har faktiskt varit olidligt lång och kall. Men is, många minusgrader, snö, SL som inte fungerar… I can g on and on… Men nu känns det äntligen som att den är över på riktigt! Två dagar i rad nu har jag ätit lunch utomhus! Igår satt jag till och med med T-shirt (HammerFall t-shirt på fina dyra Sjöpaviljongen!! DET är grejer det!)!

Hur som helst. Vad sommaren har att erbjuda har jag ingen aning om (förutom Alice Cooper då!!). Och det känns väll inte riktigt som man måste tänka på det. Allt detta planerande in i minsta detalj som vissa håller på med… jag störs lite av det! Carpe diem må vara uttjatat, men visst fan är det sant!

In this mood that I now has satt så tänker jag bjuda på inte mindre än 2 fantastiska sommarlåtar!

Den första bokstavligt talat SKRIKER sommar!

Den andra låten kanske inte skriker sommar på samma sätt. Men videon är i alla fall ett kärt minne från förra sommaren! Och så är ju jag med i havet av folk!

MEN!!! Inbäddning inaktiverad på begäran!! VA FAN?! Jaja… Här hittar ni videon jag pratar om istället!

Anyway! That’s it for today folks! Be nice!

2 svar

  1. vissa

    Jag ska försöka skärpa mig…….

    april 20, 2011 kl. 3:58 e m

Kommentera

