mrmasasweden.wordpress.com

A New Saga Begins!

Hallå alla ute i stugorna!!

DETTA är min nya blogg!! Välkommen!!

Som ni ser har jag alltså flyttar från det ganska ruttna blogg.se systemet till WordPress och jag är i alla fall amazed över skillnaden! Jag har gjort några grejor. Men vad jag förstår kan man göra mycket mer via detta system! Inte för att jag ska flippa ut och börja använda ALLA funktionerna… bara lite😉

Vad blir då skillnaden? Förutom desigen… knappt ett piss! Bloggen kommer fortsätta som vanligt, bara här istället. Enda skillnaden är väll egentligen att jag nu har lagt till två till sidor. En angående mitt, faktiskt gaaaanska välbesökta YouTube-konto. Och en sida angående min egen musik!

Alla mina gamla inlägg då? Jo! Om ni, av någon skum anledning skulle vilja läsa dem så kommer min gamla blogg att finnas kvar som något sorts arkiv. Jag har också flyttat över alla mina recensioner samt mina ”De 10” listor till denna blogg!

Jaja… Välkommen i alla fall! Berätta gärna vad ni tycker😀

Vi avslutar, såklar, med A NEW SAGA BEGINS!!

2 svar

  1. Bra val där, ser ju hur bra ut som helst, följer denna från och med nu då.

    april 9, 2011 kl. 7:30 e m

  2. Cool ny blogg🙂

    april 10, 2011 kl. 1:40 e m

Kommentera

